Wiki:
Page name: Cutest Couple Award [Logged in view] [RSS]
2013-05-31 23:51:31
Last author: Deg
Owner: Anvikit
# of watchers: 52
Fans: 0
D20: 12
Bookmark and Share
<img:stuff/EPAwards.jpg>
Cutest Couple Award!



    Cutest Couple Award Guidelines
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> Follow the provided format to nominate someone.
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> Do not delete the nominations of others'.
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> Each person can only be nominated once per award period.
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> You are not allowed to nominate yourself.
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> Only a maximum of fifteen members may be nominated per period.
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> Unless a minimum of six nominations are made, the award will not go into the voting phase.
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> Always make sure to follow the EPA Rules!

<img:stuff/1Couple.gif>
<img:stuff/2couple.gif> <img:stuff/3couple.gif>

<img:stuff/aj/28425/book_green_div.png>

                                               

Nominator:
Nominee: 

Nominator:
Nominee: 

Nominator:
Nominee:

Nominator:
Nominee:

Nominator:
Nominee:

Nominator:
Nominee:

Nominator:
Nominee:

Nominator:
Nominee:


                         

Nominator:
Nominee:

Nominator:
Nominee:

Nominator:
Nominee: 

Nominator:
Nominee: 

Nominator:
Nominee: 

Nominator:
Nominee: 

Nominator:
Nominee: 

<img:stuff/aj/28425/book_green_div.png>


Nominations for the 2nd quarter are now being accepted!




<img:stuff/aj/28425/book_green_div.png>


Award Contest Dates

Show content

Quarter 1
Nomination Period - March 1st through May 1st
Voting Period - May 2nd through May 29th

Quarter 2
Nomination Period - June 1st through August 1st
Voting Period - August 2nd through August 29th

Quarter 3
Nomination Period - September 1st through November 1st
Voting Period - November 2nd through November 29th

Quarter 4
Nomination Period - December 1st through February 1st
Voting Period - February 2nd through February 29th


<img:stuff/aj/28425/book_green_div.png>


When the time comes, the winners will be announced here for everyone to see!


<img:stuff/aj/28425/book_green_div.png>


    Return or go back to:
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> The Elfpack Awards
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> The EPA Rules
<img:stuff/aj/28425/book_green_blob.png> The Elfpack Awards Crew

Username (or number or email):

Password:

Login problems?

2006-03-24 [zenith]: [Love like Winter.] will rock ur world®

2006-03-24 [Love like Winter.]: Haha, thank you [zenith]!

2006-03-24 [Tony.SKANK™]: can u vote for yourself?

2006-03-24 [Love like Winter.]: Yes, you can vote for yourself.. a little lame but hey, I did it anyways! lol..

2006-03-25 [Ringbearer]: Advertising trough spam-messaging is forbidden.

2006-03-26 [Chicken.]: ?

2006-03-29 [Lust]: *waves those pom things in a chear uniform thing* GO GO SISTER!! WHOOO!! If you win you have to kiss him *nods* What am I saying if... WHEN! *hugs tight*

2006-03-29 [Love like Winter.]: Oh woe is me, that would be oh so terrible! Please don't FORCE me *end sarcasium here*. lol :p

2006-03-29 [Lust]: Ha ha ha... *glares*

2006-04-14 [shadow of darkness]: hey this kinda sucks cuz we broke up about a week ago......

2006-04-15 [Love like Winter.]: Ok, misunderstanding.. The numbers are very similar... Her no. is 36325 and [Tony.SKANK™]'s no. is 36235. It can be fixed, don't worry!

2006-04-15 [Love like Winter.]: I'm sure Bert will be fix it as soon as possible :)

2006-04-15 [zoloftzantac]: *fixes it*

2006-04-15 [Ringbearer]: Thanks... butunderstand we are all humans... dont be so freaked about it... One message was enough, not a tirade.

2006-05-28 [.. Left ..]: Whens the nxt cutest couple award??

2006-07-03 [♥ABerCrOMbiE♥ BAbE ♥]: yea.. i wanna nominate me and my b/f [EmO_sKaTeR]

2006-07-03 [Raiyr]: If you've been added the the Elfpack Awards forum, watch the wiki page to see when the password is taken off. If you haven't been added to the forum, message [Elfpack Awards].

2006-07-19 [JessiKa 420]: [JessiKa 420]+ [The Rock Show] should be nominated for cutest couple

2006-07-19 [Raiyr]: ... Then when nominations are open, you can nominate, so long as you are part of the Elfpack Awards forum.

2006-07-20 [kittykittykitty]: And I don't think you can nominate yourself anyway :/

2006-07-27 [mdl csl]: no but your boyfriend(s) can

2006-09-28 [soul_inslaver]: when do they vote?

2006-09-28 [Andy8178]: Go Adam and Steve! Rofl! \\nn// Rock on!

2006-09-30 [xLoveEternalx]: how do u join the epa forum cus like i wanted to nominate [xLoveEternalx] and [Sinner Beanie]....

2006-09-30 [La Fleur de La Croix]: Try reading the Elfpack Awards home page.

2006-10-06 [GlassCasket]: WOOO!! GO DANTE AND ALLIE!!! KILLIN' THE COMPETITON!

2006-10-06 [La Fleur de La Croix]: lol ^-^

2006-10-06 [Emo Saga]: Remember folks, this is just a popularity contest. No one's really gonna vote for which couple is more cute. So may the armies collied and good luck!

2006-10-06 [kyraawr]: i vote crimson and eyes but...how the hell am i suposed to submit an answer

2006-10-06 [La Fleur de La Croix]: Are you part of the forum? :)

2006-10-07 [Chelle]: ok this is lame, this isnt cutest couple, bc the ugliest couple is winning!

2006-10-07 [FireGypsy]: Hey now! That is no way to get respect! Dont be a poor sport -_-

2006-10-07 [Chelle]: im not tryin to get respect, and i really dont care about winning but its kinda lame that they call this the "cutest" couple when really the ugly people are winning

2006-10-07 [FireGypsy]: Its not "the cutest people as a couple" award, its for the couple that looks the best "together"...

2006-10-07 [GlassCasket]: hey! back the fuck up off my people!

2006-10-07 [Chelle]: ok then they shouldnt call it cutest couple, when u have the word cute in an award, normally the ugly people dont win

2006-10-07 [FireGypsy]: But just becaure YOU dont think they are "cute" doesnt mean they arent. They are nice people and are very well liked here, and that is what makes them cute. Because they have great personalities. But it is NOT cute to make fun of people, ridicule, and cause problems.

2006-10-07 [GlassCasket]: seriously back up!

2006-10-07 [FireGypsy]: Chill Guardian ^_^

2006-10-07 [GlassCasket]: man...*rubs temples* gettin' really peeved right about now....

2006-10-08 [Chelle]: uhh no, what makes people cute is looks, not personality, if ur going to judge by that they should call it "best couple" not cutest

2006-10-08 [Goodbye EP]: [Chelle], that is not what matters on ElfPack.
Looks aren't everything, but they look cute together.

If you are just mad because you're losing, take pride in the fact that you and your boyfriend are cute in your own way too. It just doesn't matter who wins or loses.

It's the internet, for crying out loud.

2006-10-08 [Chelle]: well if it doesnt matter than why even have the awards? and no they are ugly and ugly people never look cute in anyway together. i dont care if im losing, ur right its just the internet, but i do see it kinda lame to hole these kinda competitions when the title of them doesnt really describe the winners, as i said b4 if looks arent wat matters in the CUTEST couple award the dont call it the cutest couple award

2006-10-08 [Bookwyrm]: Well I'm a bit offended by what you're saying [Chelle], and just because you find certain people "ugly" doesn't mean everyone else does. As far as cuteness goes, it's all dependant on people's personal preference.

2006-10-08 [Nevermore.]: STOP SPAMMING! THIS PLACE AINT FOR TALKING

2006-10-08 [Andy8178]: Umm, they are discussing awards, this topic isn't irrelevant, and I hate how lazy people are... They message me saying how badly they want to vote for me, then I tell them to message [Elfpack Awards] and ask to join the forum then vote a few hours later.... Oh oh, too much work, can't do that.. >_>

2006-10-08 [Nevermore.]: it doesnt matter, comment boxes are for questions etc..debates are not nessary, take it else where please!

2006-10-08 [Andy8178]: Now if there were only questions in the comment boxes, wouldn't it just be a Frequently asked Question area? Couldn't you just make one up? Couldn't I make that up? I think I could...

2006-10-08 [La Fleur de La Croix]: ...I think he has you there, [Nevermore.]...

2006-10-08 [Andy8178]: Actually, that could solve a lot of problems... putting an FAQ in Elfpack Awards, and that'll let us have our fun debates =)

2006-10-08 [La Fleur de La Croix]: I actually agree with you. I think there should be, that way if anyone asks we can simply say the link to the FAQ page... *shrugs* It would be a LOT easier.

2006-10-08 [Andy8178]: Go me! ^_^

2006-10-08 [La Fleur de La Croix]: ^-^ Yup! Go you!!!

2006-10-08 [Andy8178]: Now if only someone other than my friend Jay would vote for me in cutest boy rofl, I have one vote! Go me!!

2006-10-08 [La Fleur de La Croix]: lol I'm sorry. *hugs*

2006-10-08 [FireGypsy]: [Nevermore.] you have no authority here lol! Dont tell us what we can and cant do! We have every right to talk here! And [Chelle] maybe people just dont think you are cute? Ever think of that? I think you are being very immature about this award. Its people like you who cause the staff to not have the awards for months on end. It doesnt matter if they are cute or not, they make a cute couple together. And you of all people have no right to tell anyone otherwise. So I'd appreciate it if you stopped bashing them and this award. And leave it be.

2006-10-08 [Andy8178]: Okay okay, woah woah woah... Everyone time-out. I really didn't want to get involved in this, but... This situation is just escalating and it's not getting any better, stop being so fucking hostile, everyone. No one take this personally but, yeah, I'm a bit bummed that I'm losing in this category right now, yeah, you can say that. This was the only category I cared about. I don't know why you're referring to the Elfpack Awards staff as the staff... wouldn't it be easier to just single out [Ringbearer] and his sidekick, because that's the staff and that's the reason why this isn't a public poll, because there needs to be a bigger staff that moniters for things such as 'clone houses' and such... If there were 10 people on staff, I bet we could make that happen. This is getting way out of hand, everyone just stop calling everyone 'not cute' because this is bullshit.

2006-10-08 [FireGypsy]: You are only getting involved because your girlfriends is being an asshole! See What is an asshole?! And Im trying to stop it! So there is no real need for you to get involved.

I dont know how to put this BUT IT IS A PUBLIC POLL! You just have to get off your lazy asses and message [Elfpack Awards] Its not that hard! If you cant understand that concept Andy then you are very dense. You must be a member of Elfpack for 1 month to vote, and that regulates it, along with clone houses. So stop bitching about it! Its not that hard! Send a message, and get added then vote! Its SOOOOO simple! What is the damn problem? If your friends are too lazy, then they dont deserve to vote!

2006-10-08 [Chelle]: this is the gayest thing ever, i mean i have the right to say watever i want, and i dont take orders from ugly trying to sound like people care wat u say bitches. Oh and how do i get taken off this stupid award, seein that im not dating andy anymore

2006-10-08 [Andy8178]: *shrugs* Sorry, bye Sasha.

2006-10-08 [GlassCasket]: He prolly realized how much of a Bitch you are...

2006-10-08 [FireGypsy]: You have the right to say whatever you want, as long as it doesnt involve being an asshole, like I said, see What is an asshole?. You cant be taken off this award, just wait untill it ends. Oh and very mature, dumping Andy for a dumshit reason such as this.

2006-10-08 [GlassCasket]: you aint gotta go andy aint your fault dude...

2006-10-08 [Andy8178]: I wasn't talking about my girlfriend... Bye, you won't hear from me again. -_-

2006-10-08 [FireGypsy]: Why?

2006-10-09 [Nevermore.]: ok, ok, hold up..i have no aithority do i [FireGypsy]???
I am part of the Elfpack Awards crew!! damn it!
and i created the original ep awards!! so how the hell do i not have authority????

2006-10-09 [FireGypsy]: Oh well I havent even heard of you until now... I thought it was just [Ringbearer]. So how should anyone know that you are crew? And there is nothing on the awards that says the comments are only for on topic conversations, therefore this box is open to the public for free discussion. Even though everything we were talking about was on topic anyway...

2006-10-09 [La Fleur de La Croix]: lol That's what I said in the cutest girl award. I'm sorry, [Nevermore.], but it's true...

2006-10-09 [Nevermore.]: *head blows up* im gunna go get this sorted, its driving me mad!

2006-10-09 [FireGypsy]: What sorted, nothing is wrong lol! Maybe you should make a crew page, so we know who to go to with problems or questions lol!

2006-10-09 [La Fleur de La Croix]: The only two working here are [Nevermore.] and [Ringbearer], [Stephen] and [Big Brother] have retired from this... They need more staff members in this program...

2006-10-09 [FireGypsy]: I knew Jon worked for this for a while, but since he was releived, I though Ringboy was by himself lol!

2006-10-09 [Nevermore.]: the page is already up: Elfpack Awards Crew

2006-10-09 [La Fleur de La Croix]: lol Nope. There are two of them. ^-^

2006-10-09 [Nevermore.]: and we are fine as it is, it doesnt take alot doing this, i dont think...except for handing the awards out, it just needs supervised..but this comments thing needs to be cleared up, and i wil talk to bert next time he's on

2006-10-09 [FireGypsy]: Gah! I never go to the main page so I completely missed it lol! Why, its just comments? And we were on topic and not doing anything wrong, so what is the big deal?

2006-10-09 [Nevermore.]: i was just told to keep anything but questions and queerys out of the comments box...

2006-10-09 [Nevermore.]: thats my job, dont blame me..

2006-10-09 [La Fleur de La Croix]: You might want to simply make the rule to where it needs to be at least on topic of the people or subject of the award... Like on here, it should be against the rules to talk about something such as...cows, or something... *shrugs*

2006-10-09 [FireGypsy]: Cows rule though! Oops lol I cant help it. I want a cow! *sheds a tear for the poor cows*

2006-10-09 [Nevermore.]: i think it should be a No comment-rule....questions and queeries, fine, anything else no, but we wil see wheni talk to bert when he comeson..he is in bed now tho..so it will be tommorow

2006-10-09 [Ringbearer]: New rule by default: No commenting whatsoever unless its a question. People breaking the rule will be warned first, kicked out of the EPA by warning 2 and reported upon by warning 3.

2006-10-14 [Just Another Mindless Soul]: where do i put my nominations?

2006-10-15 [Ringbearer]: Read the EPA Rules please.

2006-10-29 [emo-tional]: how do i nominate??

2006-10-29 [;;Melodrama Junkie]: You have to wait for the next awards ^_^

2007-02-14 [Ultiem]: how come there are multiple first place? dont you have a way to tie break?

2007-02-14 [La Fleur de La Croix]: There aren't multiple first place winners. It's a COUPLES contest! There are however, five couples tied for third. | Why? People voted for these couples. It was their choice on who to vote for. If they didn't want a tie, they didn't have to vote.

2007-09-04 [DragonicTunes]: Wait, so how do you nominate people?

2007-09-04 [MadHatress]: you have to be a member of the forum, then you edit the page

2007-09-04 [DragonicTunes]: .< ok

2007-09-05 [Nevermore.]: yes you do, message [Elfpack Awards]

2008-01-17 [Retribution]: hmm my girlfriend and I met on here....been together now 5 months and still strong. Just throwing that out there.

2010-03-05 [Bran the Blessed]: yea just out of curiousity, what does one have to do to get a reward removed

2010-03-16 [Bookwyrm]: Removed. You're welcome.

2011-09-20 [Sonya Blue]: Awww, thankies jimmeh!

2011-09-20 [HeAVenShallBuRN]: ^^

2011-09-20 [Sonya Blue]: What's funny...Casey and Brandon are cousins...XD

2011-09-20 [HeAVenShallBuRN]: o.o no way I thought I saw a resemblence...I would of said twins

2011-09-20 [Sonya Blue]: No...there's like a two year difference
And Tom cline from noise auction is their cousin too...lol

2011-09-20 [HeAVenShallBuRN]: o.o get me an autograph?!

2011-09-20 [Sonya Blue]: Lmao...he's a really cool guy, I've met him like twice, rikkis met him more than me tho...

2011-09-20 [HeAVenShallBuRN]: I know...but...but...you can talk Casey!

2011-09-20 [Sonya Blue]: If he isn't touring....gotta find out when he's playing at osheckeys next...

2011-09-20 [HeAVenShallBuRN]: YAY! Is it gona be a cd...a photo or...what?

2011-09-20 [Sonya Blue]: Dunno...whatever he has...lol

2011-09-20 [HeAVenShallBuRN]: ^^ yay!

2011-09-20 [Sonya Blue]: Lol

2011-10-05 [MadHatress]: Alright; last time i saw the band, i had a shot with tom and... Lts just say his toast embarrassed me. next time we go see Noise Auction, we'll get something autographed :)

2011-10-06 [HeAVenShallBuRN]: Thank you Rikki!

2011-10-07 [DeeJay™]: lol @ 3 votes each xD

2011-10-07 [Stephen]: -gives everyone the third place trophy-

2011-10-07 [Morgoth]: I would vote, but I don't wanna mess it up.

2011-10-07 [Stephen]: Yes you do. :3

2011-10-09 [MadHatress]: you want to mess it up... you really do.
and YAY! everyone gets 3rd place

2011-10-09 [Stephen]: xD

2011-10-11 [MadHatress]: btw: thanks for the nomination [Stephen]. *just realized who nominated her*

2011-10-11 [HeAVenShallBuRN]: I should of nominated Stephen and his boyfriend

2011-10-11 [Stephen]: There's no pictures of us on Elfpack. :P

2011-10-11 [HeAVenShallBuRN]: :P

2011-10-11 [Stephen]: I really can't see you taking the effort to merge two different pictures of us into one. :P

2011-10-11 [HeAVenShallBuRN]: *Idles off to do so*

2011-10-11 [Stephen]: Uhhuh. xD

2011-10-13 [kittykittykitty]: *agrees with Stephen* I've never seen Jimmy do something that takes that much effort :P

2011-10-13 [Stephen]: ;)

2011-10-15 [Stephen]: Congratulations to the winners!

Your trophies will be delivered shortly!

New nomination period is now open!

2011-10-15 [Bookwyrm]: Congrats to the couples! :D

2011-10-16 [Stephen]: As a heads up to people -- starting the next contest period a new rule will be in place.
Unless there are at least six nominations for an award, the award will not end up going into the voting phase at the end of the nomination phase.
This is to make sure people encourage others to nominate, in addition to putting some fun into the awards so every nominee isn't instantly guaranteed to win.

2011-10-17 [Ranaha]: So do the trophies we won, disapear in november?

2011-10-17 [HeAVenShallBuRN]: Nope they remain

2011-10-17 [Ranaha]: cool :)

2011-10-18 [HeAVenShallBuRN]: OHSHI WE'VE BEEN NOMINATED!

2011-10-18 [Morgoth]: No we haven't! We're not even together anyway!

2011-10-18 [HeAVenShallBuRN]: Hush you











  

2011-10-18 [Saffron]: Oooh!!! *jumps up and down* Thank you Sonya!!

2011-10-18 [Sonya Blue]: O.o your welcome..lol

2011-10-18 [MadHatress]: This calls for a random hunt of EPers and their partners to nominate!! :D

2011-10-18 [Sonya Blue]: O.o rikki I nominated them already!

2011-10-19 [MadHatress]: yeah; but you failed.

2011-10-21 [Stephen]: o3o

2011-10-23 [MadHatress]: *meant to put an LOL or JK after that, as to not confuse those outside our bubble* lol

2011-10-23 [Sonya Blue]: Lmao

2011-10-28 [HeAVenShallBuRN]: mwhahahahahahahaha

2011-10-28 [Saffron]: Bad Jimmy!! Your nominating our compitition! Shame on you : P

2011-10-28 [HeAVenShallBuRN]: :o bujt we know we're cuter! and if we dun have 6 no one will y ou know...be able to vote :/

2011-10-28 [Saffron]: I thought that was the next round and not this one?? o.o

2011-10-28 [HeAVenShallBuRN]: idk...but they're nominated1!

2011-10-28 [Saffron]: lolol

2011-11-02 [Stephen]: *coughs*

Anyway! Polls are open! Vote away! :)

2011-11-02 [Morgoth]: Wait... what?! I didn't know we were a couple anymore...

2011-11-02 [Stephen]: Yeah, you two got back together a few hours ago.
Sheesh, pay more attention to your dating life!

2011-11-03 [HeAVenShallBuRN]: saffron dear go vote

2011-11-03 [Saffron]: I do not appreciate that stephen

2011-11-03 [HeAVenShallBuRN]: [Stephen] quit the shit >> it's ACTUALLY upsetting [Saffron]

2011-11-03 [Stephen]: xD
Alright, I'll stop. I don't want to upset ya. :)

2011-11-03 [HeAVenShallBuRN]: Yeah....

2011-11-03 [Morgoth]: I'm just mad about [Saffron].

2011-11-03 [Saffron]: mad?

2011-11-03 [Morgoth]: Aren't you mad about me?

2011-11-03 [HeAVenShallBuRN]: Mortified no...leave [Saffron] be, kthxbai

2011-11-03 [Morgoth]: Fine, then I'm just mad about Fourteen.

2011-11-03 [Saffron]: *confuzzled*

2011-11-03 [Morgoth]: She's just mad about me, y'know?

2011-11-03 [HeAVenShallBuRN]: Mellow....

2011-11-03 [Morgoth]: Electrical banana?

2011-11-03 [Bookwyrm]: [Saffron] don't worry about it, Mort ([Morgoth]), is just trying to poke fun. :) No offense is meant, I'm sure. And I'm certain [Stephen] didn't mean to upset you either.

2011-11-03 [Morgoth]: I shouldn't have to explain the Troubadour. D:

2011-11-03 [HeAVenShallBuRN]: *Holds [Saffron]*

2011-11-03 [Morgoth]: Gah. Sometimes I wonder if you people were even born in the 60's at all. >:(

2011-11-03 [HeAVenShallBuRN]: No, we're not that old like....you

2011-11-03 [Morgoth]: I'm only 14 though.

2011-11-03 [Stephen]: xD

2011-11-03 [Saffron]: I shrugged it off...just disturbing that people are voting for them as a couple.

2011-11-03 [Stephen]: 'Course they are, this is Elfpack. :3

2011-11-03 [HeAVenShallBuRN]: <<

2011-11-03 [Stephen]: Ironically, if the polls were to close right now (they still have two weeks or so of voting left), Jimmy and Mort would win second place as cutest couple. xP

2011-11-03 [HeAVenShallBuRN]: Yeah...and I'm gonna pass on that thanks

2011-11-03 [Stephen]: Too bad. D:

2011-11-03 [Morgoth]: Bad for yyoooou!

http://www.youtube.com/watch?v=fZq3An7Tf_w

2011-11-03 [Stephen]: Nominee: [†Bloodstained Cross†] and [†Blоodstained Cross†]

lolololz.

2011-11-03 [Stephen]: DBZ, I haven't seen that in many years. xP

2011-11-13 [HeAVenShallBuRN]: *leers at Stephen*

2011-11-14 [Morgoth]: *also leers at Stephen*

2011-11-14 [Stephen]: Awh, how romantic. :P

2011-11-14 [Stephen]: Congratulations to the winners!

The nominations are once again open, for the month of November.


Remember: Anyone who was a winner last month cannot be nominated again for the same award.

2011-11-15 [Saffron]: Do couples get trophies?

2011-11-15 [Stephen]: Yeah, I just haven't handed out all the trophies yet. :P

2011-11-20 [DragonicTunes]: Btw, Stuart has an elfpack account too

2011-11-20 [DragonicTunes]: Yep :)

2011-11-20 [Stephen]: Oh. o3o

2011-11-20 [Stephen]: Fixed.

2011-12-04 [Stephen]: Smartass penguin turned bat! <img:img/mood/257_1112669492.jpg>

2011-12-04 [sammie h!]: I like ours [Stephen] lol

2011-12-04 [Morgoth]: <img:http://elfpack.com/img/mood/389_1312178573.png> Batman likes this!

2011-12-17 [sammie h!]: I don't know what to do with this one. :)

2012-01-28 [Stephen]: There's nothing to vote for -- go nominate!


There will be no Nominations this month.

--

Really confused.

2012-01-28 [MadHatress]: I'll wait a few before I nominate someone who has won again, lol

2012-01-28 [Stephen]: xD

2012-02-01 [Stephen]: Regarding the new page appearance and Quarterly Periods


The Elfpack Awards pages, like all other official pages, are being redesigned using the new official template.

Also, the new four times a year system was implemented both to reduce the workload for the Awards Staff, and to make it harder to win these awards, in an effort to make them seem more "special".

Number of comments: 585
Older comments: (Last 200)

200 older comments
(0, 0-30):

Show these comments on your site

News about Elfpack
Help - How does Elfpack work?